Gdybyś miał wybrać tylko i tylko 3 najważniejsze aspekty dotyczące budowaniu marki, to co aby to było? Fachowcy twierdzą, że są to głównie wykreowanie spójnego wizerunku jako całokształt (logo, barwy, przekazywane wartości), klasyczny marketing (ulotki, wizytówki, foldery), oraz reklama on-line (strona firmowa, marketing online). Jak więc widać, całość wymaga on nas, ażeby projektowanie graficzne było spójne i przemyślane. W ten sposób powstanie oryginalny branding, którego misją będzie przekonanie klienta do zakupów u nas.
Wydaje się więc, że każdy już od dziś może zabrać się za szlifowanie powyższych aspektów. Jednak rzeczywistość może zweryfikować nie jedną osobę. W praktyce takie działania wymagają wielu przemyślanych działań, by to faktycznie się udało. Zaprojektowanie wartościowego logo z przekazem. Zaimplementowanie logo na opakowaniach oraz na stronach i produktach reklamowych. A oa dodatkowo stworzeni e wartości wokół całego brandu. To właśnie branding w dystrybucji jest kluczowy. Klienci pragną mieć pewność, że zakupiony produkt spełnia ich wartości życiowe. Zatem opakowanie z projektem graficznym musi rozwiązywać ich problem, który możemy sami stworzyć. Projektowanie graficzne opakowania musi skłonić klienta do zakupu. Jeżeli już będzie on uświadomiony o występującym problemie, którego konkretny produkt jest odpowiednim rozwiązaniem. W ten sposób można sprzedać niemal wszystko. Jednakże do tego potrzebne jest bardzo wysokiej jakości projektowanie graficzne opakowań i etykiet.
Zobacz także: dużo informacji o tym czym jest projekt graficzny
Wydaje się więc, że każdy już od dziś może zabrać się za szlifowanie powyższych aspektów. Jednak rzeczywistość może zweryfikować nie jedną osobę. W praktyce takie działania wymagają wielu przemyślanych działań, by to faktycznie się udało. Zaprojektowanie wartościowego logo z przekazem. Zaimplementowanie logo na opakowaniach oraz na stronach i produktach reklamowych. A oa dodatkowo stworzeni e wartości wokół całego brandu. To właśnie branding w dystrybucji jest kluczowy. Klienci pragną mieć pewność, że zakupiony produkt spełnia ich wartości życiowe. Zatem opakowanie z projektem graficznym musi rozwiązywać ich problem, który możemy sami stworzyć. Projektowanie graficzne opakowania musi skłonić klienta do zakupu. Jeżeli już będzie on uświadomiony o występującym problemie, którego konkretny produkt jest odpowiednim rozwiązaniem. W ten sposób można sprzedać niemal wszystko. Jednakże do tego potrzebne jest bardzo wysokiej jakości projektowanie graficzne opakowań i etykiet.
Zobacz także: dużo informacji o tym czym jest projekt graficzny